- Katılım
- 19 Ara 2024
- Mesajlar
- 75
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 8
Dikkat
Bu işlemi yapmadan önce yedek almanızı öneririz. Kullandığınız DB , Mob durumu , Gameserverın mevcut kapasitesi gibi bir çok etkene göre kendinize göre düzenlemeniz gerekir.
Bu işlemi yapmadan önce yedek almanızı öneririz. Kullandığınız DB , Mob durumu , Gameserverın mevcut kapasitesi gibi bir çok etkene göre kendinize göre düzenlemeniz gerekir.
Kod:
USE SRO_VT_SHARD
declare @minLv int = 109
declare @MaxLv int = 109
declare @MaxSpawn int = 6 -- Düşük: 1~3 || Normal: 4~7 || Yüksek: 8~12
declare @respawnTimeMin int = 2 -- Saniye
declare @respawnTimeMax int = 3 -- Saniye
declare @nRadiuss int = 5 --
declare @nGenerateRadiuss int = 5 --
if (@MaxSpawn < 1 or @MaxSpawn > 12)
print '1''den küçük yada 12''den büyük spawn sayıları kararsız sonuçlar doğurabilir.'
else if (@respawnTimeMin < 1)
print '1''den küçük saniyede respawn kararsız sonuçlara neden olabilir.'
else if (@respawnTimeMin >= @respawnTimeMax)
print 'RespawnTimeMin, RespawnTimeMax değerine eşit yada bu değerden büyük olamaz.'
else if (@minLv > @MaxLv)
print 'MinLv MaxLv''den büyük olamaz.'
else
begin
--select D.*
update D set dwDelayTimeMin = @respawnTimeMin, dwDelayTimeMax = @respawnTimeMax, dwMaxTotalCount = @MaxSpawn, nRadius = @nRadiuss, nGenerateRadius = @nGenerateRadiuss
from _RefObjCommon as A
inner join _RefObjChar as B on A.Link = B.ID and A.CodeName128 like 'MOB%' and A.Rarity = 0 and B.Lvl between @minLv and @MaxLv
inner join Tab_RefTactics as C on C.dwObjID = A.ID
inner join Tab_RefNest as D on D.dwTacticsID = C.dwTacticsID and D.dwMaxTotalCount > 0 and D.dwDelayTimeMin > 0
end